Thursday, May 10, 2012

KOKOMAN O MGA GRADUATION SA MADRASAH

KOKOMAN O MGA GRADUATION SA MADRASAH GO SO DII PMORAYSAN SA QUR-AN:


So sabaad ko mga Ulama na kiyokomiran anan sa Bid'ah, sabap sa giyanan ko na mikakampt ko Agama na da anan manggalbk o Nabi "saw" a go so mga Salaf "ra"...



So pman so sabagi ko mga Ulama na piyakay iran anan, sabap sa knaba anan pd ko Agama ka matag anan pangoyat ko wata a dii maganad ko Agama sa oba kalokalo na maka panagontaman siran, go pangoyat ko mga wata a da paganad sa oba siran maka paganad...



Bali matag anan "Waseelah o Da'wah" maana: pd sa okit a kisampay o Agama...



Na kha-in'ngka tano sa angkanan a dowa a tindg a miyakandayaga a angkai a kha-aloy:



* Gyanan na depindi ko Ni-at, upama ka so Tao a dii thandingan ko ndalagidanan a kalilimod na aya ni-at yanon na pd dn anan ko Agama a ip'sho-aso-at yan ko Allah na aya Kokoman yan na BID'AH!



* Upama pman ka aya ni-at yanon na matag bo pangoyat ko mga Wata go so mga loks o mga wata na knaba BID'AH ka mbalasanon pn so Tao sabap ko panagontaman yan ko kap'khapaganada ko Agama, a giyanan i tindg i Shaikh ibn Al-'Othaymeen rahimahullah a go so mga pd yan...



Pitharo i Shaikh ibn Al-'Othaymeen rahimahullah:



[ Knaba anan pd sa Bid'ah sabap sa matag anan pangoyat ko mga Wata a p'phamaganad ko Agama "Qur-an a go pangoyat ko mga loks iran na go so salakaw kiran, na miyapd ko okit a kanda'wah na mbalasanon so Tao...



Go mapapadalm san so pithibarangan a kamapiya-an, lagid o:



1.) Kap'khapiya a ginawa o mga wata a miyamaganad ko Agama odi na mimorays sa Qur-an.

2.) P'kha-oyatan siran ko dii kapaganada ko Agama.

3.) P'khamasa-an sa angkanan a kalilimod so dii kash'las'la-a ko Agama.

4.) Diiron maka thatalaboka so mga Muslim sa kapipiya a ginawa.

5.) Diiron mapamagosay so saba-ad ko Agama a kailangan a p'khatokawan o mga Muslim.

6.) Diiron mapamagosay so kalbihan o Qur-an "Agama"... Etc... ]!!!



I say: so pman so p'kha adnon a mga karibatan lagid o dii kapaka sh'mbor o Mama a go so Bae na salakaw a istorya roo, mala oto a Dosa a kailangan a ma-in'ngka...



Go so saba-ad a mga Madrasa na phagosar sa mga Toga ago so mga nganin san a sii miya anad ko mga Kafir na kailangan a kapananggila-an ka di Mapiya! Mala a karibatan...



Wallahu A'lam...

No comments:

Post a Comment