Monday, January 9, 2012

KOKOMAN O KA CELEBRATE SA BIRTHDAY

KOKOMAN O KA CELEBRATE SA BIRTHDAY


ADN A MIYAKA ISHA:

Antonaa i Hokoman kakan ko Celebrate a Birthday a daniyanon pantagn, Birthday niyan kaga-i na imanto i kiyakhandori iyan? Go ino khapakay so kagretawn?

Ikadowa: Go ino khapakay so ka Celebrate sa New year a English?

S'MBAG:

So ka Celebrate sa Birthday na Haram, salakaw ko kababaloy niyan a Bid'ah na pd oto ko kapananayani ko mga Christian, ka siran i khigalbk san a miya-anad kiran o mga tao, na pitharo o Nabi "saw" [ من تشبه بقوم فهو منهم ] sa tao a pananayanan yan so pagtao na sii kiran p'd.

Na gya angkanan a miya aloy sa pakaisha a da niyanon pantagn ka piyalagoyan yan oba kab'thowi sa birthday na 100% na aya dn a sabap a kiyakhandori iyan na kay birthday niyan kaga-i, na Birthday d'n oto, Haram!

Di niyan katawan na badn miyakala a Dosa niyan ka so Allah i pagakaln yan, baniyan di katawi a katawan o Allah so manini-at yan?

Isa anan ko mga Sipat o mga Yahodi a kiyasabapan sa Kiyasogatiran a Morka a pimbaalan siran o Allah a mga Amo a go mga Baboy.

Inisapar kiran so kapangin'sda a Sapto na aya siwa iran na p'thaan siran sa Pok't a Sapto na khowa-aniran a Akad! Na miyasogat siran a Morka!

Bali giya siwa anan a Tao a omamanti a di niyanon iphantag na kiyasayanan yan so mga Christian ko ka Celebrate sa Birthday na kiyasayanan yan so mga Yahodi sa angkanan a dadabi-atan yan na aya kata-o niyanon na kiyapalagoyan yan so Dosa na takinoba ka badn miyatakp so dosa a khilakolob sa bontal yan!

Sabap san na so Kakan ko Handa iyan go so ka song ko Celebrate yan go so kab'gi ron sa Gift a go greatings na palaya dn HARAM ka phaka ogop ka sangkanan a galbk yan a MARATA!

So p'man so ka CELEBRATE sa New year na English sa Hijri p'n na Haram, Bid'ah anan a go p'd pn sa kapananayani ko mga Soranga ko Agama, na inisapar o Nabi "saw".

و الله أعلم







By: Atah P. Ibrahim

No comments:

Post a Comment