Wednesday, January 4, 2012

TOTHOLAN KO MAMA A MIYAKAPATAY SA 99 KA TAO

TOTHOLAN KO MAMA A MIYAKAPATAY SA 99 KA TAO


By: Atah P. Ibrahim

Pitharo o Nabi "saw"

[ Adn a sakatao a Mama a pd ko mbawata-an o Isra-eel, "aya Esra-eel na so Nabi Ya'qoob "as" na angkawto a Mama na miyakapatay sa Siyaw pulo a go Siyaw "99" a Mama, na miyapikir yan a p'thawbat na somiyong ko sakatao a Imam, na inisha-an yan; Hay Imam ino phakatawbat ako pn? tigo Imam a dikadn maka tawbat!

Na Biyono iyan, na mimbaloy a Magatos katao a miyapatay niyan "100"

Na miyangingisha miyangingisha dn a angkawto a Mama, na adn a kiya isha-an yan a Mama, na tigo Mama a o titho ka a pthawbat na songka sa angkaya a Ingd.

( adn a Ingd a Kadaklan a tao ron na mga ala on so Agama na inituro-on i aki oto )

Na somiyong a angkawto a Mama sa Ingd oto, na kagiya ko kapapantagan sa Lalan na miyawm a Kapatay.

Na miyapagagaw mga Mala-ikat a Sorga a go mga Mala-kat a Naraka.

( Khowaan o mga Mala-kat sa Sorga kagiya manini-at yan a p'thawbat ma khowa-an mambo o mga Mala-ikat sa Naraka kagiya dapn maka tawbat )

Na pitharo o Allah sa angkawto a mga Mala-ikat a taksa iran a angkawto a Darpa a kiyatamanan ko Mama, anda Marani ko dowa a Ingd ( ingd a Baradosa a Tao ron go Ingd a mga Ala i Kalk ko Allah a Tao ron )

Na tiyaks o mga Mala-kat na mas Marani sa Sarangaw ko Ingd a p'shongowan yan ( Mapiya a Ingd ).

Na Rinila-an skaniyan o Allah ]...

Hadith a Piyanothol i Bukhari.

Khakowawn a Gona:

1. Taralbi so kababaling ko Ingd a mga ala i kalk ko Agama so tao ron.
2. Igira a sii ka mababaling ko Ingd a Baradosa a Tao ron na Taralbi so Katugalin ko Ingd a Mapiya a Tao ron.
3. So dosa na apiya i Kala iyan na asar a pure a pthawbat so Manosiya na Prilaan o Allah.

No comments:

Post a Comment