Wednesday, January 4, 2012

SO WATOR A DIYAPO-AN KON O NABI "SAW" SII KO KAPHAG MI'RAJ YAN

SO WATOR A DIYAPO-AN KON O NABI "SAW" SII KO KAPHAG MI'RAJ YAN


By: Atah P. Ibrahim



Madakl a totholan sa Wator anan a miyapadlm ko pamikiran o mga Manosiya a dadn a bawn bnar, adn a dii tharo a gyanan ko a Wator na maaalangalang ka gowani ko phag mi'raj so Nabi "saw" na pagonoton, go adn a dii tharo a adn kon a sindaw niyan, go so Salakaw san a mga totholan, na dadn a bnar san.

Pitharo i Shaikh Al-Islam Ibn Taymiyyah rahimahullah [ knaba anan mga bnar a totholan ]

Odangka maylay so Wator na chance ka inin a maylayngka, giyangkai a Wator na dadn a ba niyan kibibida ko mga pd a wator, apiya sakn na pd ako a miya akal o mga tothol na imanto akn pn makdg so bnar, katan so Tuladan o Wator.

Aya kala a wator anan na kawlad yan na 13/18 mtrs, na kapuro iyan na mga 2 mtrs.

Na an masiyap a angkanan Wator a di mabinasa na pimbalayan o Khalifa a si Alwaleed ibn Abdulmalik sa atp a ishiyapon.

Na aya atp a wator anan na giya angkaya a shisikat imanto a Masjid a Binaning i Kubo a ph'mb'thowan a tao sa Masjidol Aqsa na knaba gyanan i Masjidol Aqsa ka matag anan Atp o Wator.

Aya Masjidol Aqsa a pimbalay o Nabi Ya'qoob "as" a ini taros o Solaiman "as" na obay a Atp anan a Wator "Dome of the Rock" sa katan so tuladan na pakala-a niyo ka khisosoratan akn na aniyo maylay.


Aya sabap sa kiyatago sa Pamikiran o mga Muslim a aya Masjidol Aqsa na gya angkanan Binaning i Kubo a i aatp sa Wator na sabap ko mga Yahodie a pimomorkaan o Allah.

Plano iran a mbinasaan odi na nggbaaniran a Masjidol Aqsa, sa imanto na kamomolowan a kap'khaloti iranon sa didalm ka an migald na taman imanto na dakiran dn bgan o Allah oba iran mabinasa.

Na an di phaka react so mga Muslim amay ka magba iran a Masjidol Asqa na siyogo iran so mga Media a ipalabas iran sa Doniya a aya Masjidol Aqsa na gya Binaning anan i Kubo ka an mapapadalm sa ginawa o mga Muslim a taman imanto na mapiya pn i Paras a Masjidol Aqsa, na miya-akal tano dn mambo o mga yahodi.

Na khailayngka sa marayag sii sa angkanan a Tuladan a kiyaronot a Masjidol Aqsa na gya binaning anan i Kubo na tanto a makatatanos i bontal.

Ya Allah na sogatangka dn a Morka so mga Yahodie... Aameen...

No comments:

Post a Comment