Sunday, December 25, 2011

ANTONAA I LALAN A TITHO?


Qaaher Attaaghoot:

ASSALAAMU ALAIKOM WR WB. Langon a mga posts ago mga comments saya na forum aya na palapalaya akn dn pumbatiyaan na datar o aya kiya sabotaknon na so Jamaat Al-Ikhwanol Muslimeen ago so Jamaat At-Tabligh na palaya dn katatagoan sa mga karibatan,mlagid o sii ko Aqueedah odi na sii ko okit okit iran a makaaayon ko mga Sufi.Odi na adn a mga bida'ah ko mga okitokit iran.Aya pakaiza na ANTONAA E GRUPO A DAA AKARIBATAN IYAN AGO DAA A BIDAAAT KO MGA OKIT OKIT IYAN KA ANTANO RON MA KA ONOT.IKADOWA NA BA ADN A AMEER IRAN KA ANTANO RO MKA PMOBAY'AH?Phoon ko pagarinio a pphungdg sa bnar.Qaaher At-Taaghoot.



Atah P. Ibrahim:
Alaikomossalam w.w.

Ay lalan a matitho na so Ahlussunnah wal jama'ah... A gyanan i dii tano pagoyagoyagn.... Na ino miyakalobay ka sabap ko kiyapaka dakl o mga groupo, na miya baloy a ta'assob, omani isa na ayabo a korek a groupo na so groupo niyan... Gyanan i sabap a inisapar o mga Salaf so kanggroupo ka pkha oparik yan so mga muslim go pkha sabapan sa kap'phaka lobay o agama... So tigyan a aqeeda nyan na Ahlu sunnah ogaid na maapd ko groupo a maka sisilay na di bnar oba pure a ahlu sunnah ka so Ahlu sunnah na isasapar yanoto...

Ino bithowan sa [ wal jama'ah ] ka mga tao a maiisaisa... Isaisa... Gyanan i khdg'n tano...

Maka pantag ko Ameer... Na gyanan i mala a tiyoba imanto ko mga Muslim a daa mattndo a khawnotaniran sa doniya... Sabap ko kiya oparik o mga tindg...

Ogaid na oman i tindg na adn a ituturo iyan a phagonotan yan...

Oman i darpa na adn a ituturo iyan a phagonotan yan....

So siiron sa Pinas na si Haji murad i kailangan a masoporta tano ka oba kalokalo na mikokom so Qur-an na phanamaran tano a aya mbaloy a manhaj na manhaj a ahlu sunnah waljama'ah... Gyanan i kaphanagontaman tano...

Ditano nggiraw a gyaya i grupo akn na gyanan mambo i grupo nyo... Ithaplk tano so ribat na phagisaysa tano ko ontol ka antano masagurompong ko okit a Ahlu Sunnah...



Ag Malawani:
PAKAIZA AKN MAMBO:Antawaa i Official a kha onotan a ULAMA A Ahlos-sunnah wal Jamaah sa masa tano aya imanto?Balasangkano O Allah.



Atah P. Ibrahim:
gya mga Ulama sa Saudi i mga ala a Ulama a Ahlu Sunnah sa masa imanto... Ino inisapar so kanggrupo ka gyanan i rarad yan...


sasatiman a bulong a angkaya a kaooparik o mga Muslim : [ inggolalan tano so Qur-an a go Hadith ko okit a kiya sabotawn o mga salaf " mga Sahaba a go mga Tabi'een " knaba aya tano pagishai na so mga pamikiran tano, go so galbk tano a Da'wa a go Jihad a gyanan i mababaloy a dowambala a papak o Agama na sii tano paka phashodn ko Aqeedah a Ahlu sunnah, na pakambabidn tano ka antano thagompiya, dadn a salakaw san a bulong na gyanan aki i dii ami panamaran a mga pagari niyo, knaba ino ami phagaloya so mga karibatan ka ba kapamaawing na go kapangataki, di aki, aya singanin ami na so ribat ko galbk na khowaanon na phaka tiyolin'n ka antano maisaisa na antano mabaton so agama tano sa kababawan ]

pangningko ko Allah a kiyasabotan yo... Gya katharo akn anan na phoon ko puso akn a iph'nggagt a rarb akn... Na aya awida akal na so sabaad na salakaw a kapkha sabota niyan ko mga osayan ami...

1 comment:

  1. Sakun na morit ako a pukudug sa 'ilmo na adun mga 'ilmo a dapun rawtun o knal akun.
    Madakul ako e pakaisa pangninta masumbag iyo rakun go mipost saya ka an mabatiya o kadakulan.

    Paganay ron na: tona e miya-aloy a parahiyasan o 'arsh o ALLAH.

    Ika dowa: adun a pud ko mga shairah a pitharo iyan a so kon so Allah na naba pud ko sifat iyan so Yad(Lima) gyuto e sabap sa di siran makaparatiya sii ko miyanga aaloy o Allah sa Qur'an sa adun a Yad iyan. Na aya pakaisa o mga pud na tona so miyaaloy sa Qur'an a Yad o Allah anda uto ma-apud?

    Ikatlo a pakaisa: tona e kiya tafsirah o mga 'Ulama a mufassir sii ko ika pito ka ayat o Surah Al-Imran?

    Pangnintano ko Allah a pala pala tano ron kaliwanagi go pikilayn iyan rukitano so bnar na aya bnar.

    ReplyDelete