Sunday, December 25, 2011

SO DOWAKA RAKA-AT A SONAT KO ONAAN O FAJR IGIRA A DA LAKAYI SAMBAYANG KA KIYAMATAN


Tadman di Lipatan
SALAMO ALAIKOM KAPAKAI A SAMBAYANG TA SA DUWAKARAK,AH SUNAT KO OREYAN O KASAMBAYANGERON SA SOBO SABAP KO KALAI BALAS O SUNAT KO ONAANIYAN NA DAKORON MAKASUNAT KA KIYAMATAN KO KIYAPAKAUMAKUN SA MASJED BALASAN RUKANO ALLAH.
 Abu Adnan Baltao


khapakay a shambayanganiyan na aya mas taralbi na sii niyan shambayangan ko oriyan o kasbang o alongan,pitharo o Rasolollah "saw" [sataw a daniyan ka shambayangi so dowaka rakaat a sunat ko pajr na shabayangi niyan ko oriyan o kasbang o alongan]. hadith a miyapanothol i at-tirmidhy.

aya dalil mambo sa o kakhapakay a kashambayangi niyanon ko oriyan o kapakashalam sa pagr na so hadith a miyaphanothol i Qayis ibn Qahd "ra" mataan kon a skaniyan na mishambayang sa soboh a pd iyan so Rasolollah "saw" na daskaniyan maka shambayang sa duwaka rakaat a sunnah ko onaan o Pajr, na kagya ko maka pasad seran shambayang na tominidg si aki oto a Qayis na mishambayang sa dowaka rakaat na phagilayn skaniyan o nabi "saw", na daniyan sapare]. hadith a miyapanothol i tirmidhy ago si ibn hibban.

na giyanan a mga hadith anan na miyakanggonanao anan sa ka khapakay a kashambangi ko duwa rkaat a sunnah ko onaan o pajr sii ko oriyan o kapaka sambayang iyan sa Pajr sii mambo ko taw a daon maka sambayang.

sopman so ptetebaba sonat ko oriyan o soboh na diyuto khapakay ka pd oto sa mga uras a isasaparon so kashambayngiron sa mga sunnah, inontabo so Sambayang a tahiyyatol Masded ko taw a somiyuld sa masget ko oreyan o Fajr.

wallaho A'lam

No comments:

Post a Comment