Tuesday, December 27, 2011

TOTHOLAN KO DAJJAL, BY: ATAH P. IBRAHIM

TOTHOLAN KO DAJJAL, BY: ATAH P. IBRAHIM


Pitharo o Nabi "saw" :
 
Hay so skano a mga tao, mataan a dadn a Fitna "Tiyoba" a miya ad'n sangkai a liyawaw o Lupa, ipoon ko kiya ad'na o Allah ko mbawataan o Adam a bam aka lawan ko kaphakawma o Dajjal.

Go mataan a so Allah na dadn a ba niyan miyasugo a Nabi inonta na paki iktiyaraniya ko Omat yan so Dajjal.

Na sakn I moripori a Nabi na skano I moripori a omat.

Na mataan a sii rkano d'n phaka g'maw so Dajjal.

Na opama ka makawma a sakn na bibiyag ao p'n na sak'n imatao ron, "sakn i maki shinogata-on", na o makawma a sakn na miyawafat ako dn na omani isa na kata-o niyan d'n a ginawa niyan, na so Allah i sharigan akn ko mga Muslim.

Go mataan a sii s'kaniyan phakambowat sa pagltan a Sham "Soriya/Seria" a go gya Iraq, na phag'n'b-n'b d'n sa Diwang Kawanan.

Mga Orip'n o Allah na Phapar'r'n'k kano ka ip'ropa akn rkano so Dajjal sa ropa-an a dad'n miropa o miyanga oona-an akn a Nabi.

Amay ka makawma na phanagipo-on d'n sa ptharo-on yan a [ mata-an a sak'n na Nabi ] na di niyo pharatiyaya-a ka dadn a phakatondog rak'n a Nabi.

Iriyan yan na ithondog yanon a [ sakn so Kadnan yo ] na di niyo pharatiyaya-a ka so Kadnan tano na di tano khaylay odi tano mamatay.

Go mataan a skaniyan a Dajjal na sabala e Mata, na so Kadnan tano a knaba Sabala e Mata, "I say: p'd inin sa mga Dalil a so Allah na ad'n a Mata niyan, pitharo o Nabi "saw" [ so kadnan tano na knaba sabala e Mata ]"

Go mataan a skaniyan a Dajjal na misosorat ko pagltan a Mata niyan a [ KAFIR ] "Arabic a kisosorat yan"

Langon a Mu-min na khabatiya iyanoto, matao shorat atawaka di matao shorat n akhabatiya iyanoto "thawfikan o Allah"

Na p'd a Fitna niyan na maawid s'kaniyan sa Sorga a go Naraka, na so Sorga iyan na aya Naraka, na so Naraka iyan na aya Sorga.

Na sa tao a itiyoba-on so Naraka o Dajjal na pamangni sa Tabang ko Allah na go batiya-a niyan so Soratol Kahf.

Ka khabaloy ron so Naraka a mat'nggaw na go kalilintad sa lagid o miya sowa o Nabi tano a Ibrahim "as"

Go p'd pn sa Fitna niyan na p'tharoon yanko tao a [ aydapat ka o oyaga ko rka si Ama aka a go si Ina aka, pharatiyaya ka a sakn so Tohan ka? Na ptharoon o Tao a Oway, na phakag'maw so dowa a Shaitan a mbobontaln iran so Bontal e Ama iyan a gosi si Ina iyan, na ptharooniran a dowa : hay ikaritanko na skaniyan so Allah na onot kawn ]

Go p'd a Fitna niyan na khowa sa Sakatao a tao na mbono-oniyan, nggabas'n yan a angkawto a orip'n o Allah, na magabas yan na ptharo-oniyan, ilaya niyo a Orip'n akn inin ka oyag'n akn, na mawyag na tigiyan a Anta-a e tohan ka? Na p'tharoon yan a So Allah, na ska na rido-ay ka o Allah.

Go p'd sa Fitna niyan na phaka oran'n yan so Langit na pagoran, na go shogo-on yan so Lupa na p'lonaw ron so pithibarangan a Pamomolan.

Go p'd sa tiyoba iyan na Somagad ko ingd na gopho-oniran pakambokhaga ka diiran paratiyaya-an na dad'n a malamba a kawyaganiran inonta na mabinasa.
Go p'd sa Fitna niyan na Somagad ko ingd na o paratiyaya-aniran na pakakhapiya-aniyan so langon a kawyaganiran.

Go dad'n a satiman bo a ingd sa intiro a Doniya inonta na khasoldaniyan na go khipaar yan inonta bon a giya Makkah a go giya Madinah, ka omanon khabaya somol'd na alawn o mga Mala-ikat a khip'p'dang a manga gagarang, taman sa tharg skaniyan ko Darpa sa obay a Madinah "sii kon sa Jorf a darpa anan sa obay a King Fahd Hospital imanto" na p'linog'n a Madinah sa makatlo, na pliyo rkaniyan so langon a Monafiq a kapapantagan sa Madinah.

Na so langon a marata na khada sa Madinah sa lagid o kap'khakowai sa tangis o Apoy ko Potaw.

Na gyangkoto a gawi-i so gawii a kapakap'sh'nggaya.

[ Na pitharo e Ummo Shareek "ra" : ya Rasulallah anda matatago so mga Arab sa angkawto a Masa? Na tigo Nabi "saw" : mayto siran e bilangan sii sa angkawto a Masa, so kadaklan kiran na sii sa Baytol Maqdis "sa Filasteen" na aya Datu iran roo na so Mama a Mapiya e kaphagagama, na amay ka mawma so Fajr na phagimam a angkawto a Datu iran, na phaka Oma so 'Esa "as" a maka popo-on sa Langit, na phakawri so Datu ka aya niyan paka phagimam'm so 'Esa "as" na khaptan o 'Esa "as" so Datu na tigiyan a s'ka d'n e Pagimam ska I kiyakamatanon, ( NOTE: sii ko kaphaka oma o Nabi "Esa "as" na k'na d'n oba s'kaniyan Nabi ka ph'mbaloy skaniyan a isa ko mga Omat o Nabi tano a Muhammad "saw" ) na maka shambayang siran na nggiraw so 'Esa "as" a l'kai niyo a paytaw anan, na l'kaaniran na ayayran d'n khal'kaan so Dajjal ko liyo o Paytaw, a ad'n a mga p'd yan a 70,000 a kadak'l yan a Yahodie a palaya d'n khip'p'dang ( NOTE: sii sangkanan a Masan a so langon a mini bago imanto a miya descover o Technology na khada, lagid o mga Timbak, mga Plane na khada anan langon amay ka magaan dn so bangkit, khasoy tano sa paka-asal , gyanan e sabap a gyangkanan a mga Yahodee a sondaro o Dajjal na aya awid iran na mga p'dang. Knaba mga M16 and etc… na andad'n e kailaya o Dajjal ko 'Esa "as" na khatno sa lagid o kap'kha t'no o Timos ko ig, na malagoy dn, na phang't'd'n o 'Esa "as" na khara-ot yan sii sa s'bangan a [ LODD ] na mbono-on yan ].

Na pholampolang'n o mga Muslim so mga Yahodi, taman sa igira a mithapok so Yahodee na so thatapokan yan mlagid o kayo, wator o antonaa p,n nap aka p'tharo-on o Allah na thawag'n yan so Muslim a tigyan a Hay Orip'n o Allah a Muslim na kataya so Pimorkaan o Allah a Yahodee a thatapok rakn na Bono-angka.

Na ph'ndato so 'Esa "as" sangkai a Doniya sa iph'ndatu iyan so Agama o Nabi tano a Muhammad "saw" mawntol a Datu, phamropt'n yan so mga Cross, na go phamono-on yan so mga Baboy, go phakada-an yan so Bowis, ( imanto na aya kokoman tano sii ko Jihad na before tano phamono-on so mga Kafir na ph'da'wa-an tano siran a da-an na o di siran phag Islam na phaka b'gan siran sa Bowis, na odi siran mb'gay na phamono-on siran ) na makawma so 'Esa "as" na ngg'n'kan yan so Bowis, so mga Kafir na odi pagislam na patay.

Giya Hadith anan na piyanothol e Ibn Majah, ad'n a kalobay o Hadith oga-id na madak'l a Sahih "mabagr" a Hadith a maka bababid sa Hadith anan.

Pangnintano ko Allah a maka ligtas tano ko Fitnah o Dajjal a Kiyamorkaan o Allah… p'd a miya aloy sa Hadith na aya mga Sondaro o mga Dajjal na so mga Shi'ah a go so mga Yahodee.


Wassalamo 'Alaikom w.w.

No comments:

Post a Comment