Sunday, December 25, 2011

SO BAE A PAGAMPAGANAY A MYASHAHEED KO ISLAM BY: MUHD RAYYAN


SO BAE A PAGAMPAGANAY A MYASHAHEED KO ISLAM BY: MUHD RAYYAN


Skanya so SOMAYYAH BENT KHAYYA'T ommu amma'r.

so SOMAYYAH na aya btadyan na kamimilikan skanyan o abu jahl, na gowani a makaoma so islam na myagislam skanyan agoso darodopaiyan a" YA'SSER' agoso wataiyan a si AMMAR.
nasodn so kyatokawiron o abujahl sa myagislamsiran na pimarataanyansirandn nago phsiksaanyan siran.

na aya iphkhidianyan kiran na phphatongnyansiran sa aagagnyan siran sa alongan s ataman sa makapagataat sirandn ko kitataralo o kayao o alongan nago so katataralo o kawaw. 

so nabi saw" na phzagadnyan siran sangkoto a ikikidiakiran angkoto a mama a redoay o allah sa kitataralonyan ko kaphziksaanyan kiran na s a taman sa mamadogayasdn so mga rogoiran siiko mga lawasiran na mga oopakdn so mga mudoliran ko kitataralo o kawawiran, na mga kikisidn so mga kobaliran ko kaphphakatanaon angkoto a bontol a diikiran ipranug, naso alongan na lomalangga ko kaporoaniran.

na lagid o phkharonggos a bago o rasolollah saw' sangkoto a mambbtadiran na diinyan kiran matharo a: { aynaw zabarkanodn hay familiya o ya'sser , zabarkanodn hay familya o ya'sser ka mataan a ayadn a iphphasadrkano naso sorga!! 

na mapakagdam angkoto a mga katharo so mga pamamakinuganiran, na sad ii maka phapakorot so mga pusoiran sa babaya nago kasosonor sangkoto a mga katharo o rasolollah saw' a giyoto so kipagaadiln kiran ko sorga.

na andadn I kailaya roo o abu jahl a fir'aon angkai a ummat o rasolollah saw' na tkawanisiranpman sa magomanoman angkoto a ganinyan kiran sa pakithaktapyan so kaphziksaa kiran, na diinya tharoon a: PAMANINTAANYO SO MUHAMMAD AGO SO KADNANYAN na dadn a bairan phnggolaolaa inonta na so kathithiknairan nagoso kazasabariran sa diirandn oto phamamakinugn, na aya diinggolaolaan o abujahl na songowanyan so SUMAYYAH na gagalbkananyan sa ropaan a pakarorondanun n ataman sa bayangkawanyanbadn a pyamalongan o SUMAYYAH na mintayakdn so rogo o ankoto a bae a malai paratiyaya ko allah na minikhayambradn so sapoiyan na dii makaplalisa a phphamangni sa tabang. Nasi karomanyan agoso wataiyan na mapapatongsiran sa bairandn kathatawdi angkoto a maoolaola o rintangi o pusoiran.. 
na so abu jahl na diinyan siran ipamaninta na go diinyan siran pamakakapirn aso SUMAYYAH na dii sarakal mawt na sarta a phnggiraw a { ALLAHO AKBAR, ALLAHO AKBAR}. Sa maiilaynyandn a kaphphangapopotol a gusokyan s ataman sa myawafatdn skanyan sangkoto a kinitaralo o kyasiksaaon .

lailaha illallah.:'(   Gyanan so kyzinagadan o isa ko mga bae a mithikna ko pusoiyan so babaya sii ko allah sa danyandn solindern so paratiyayanya apyapn aya sambeiyan naso daa lagidiyan a kapakarondan sii sa dunya…

oway mayawafat skanyan..na apyapn myarasay na sayana a mapya so kyawafatyan ka masosoaton so kadnanyan na go thihtikna sii ko paratiyayan ko agamanyan.

note:

BATYAANYO AYA MGA BABAYAMI NA NGGDAGDAANYO SO KYARASAY ANGKAI A BAI SA PARABO O KO BABAYAIYAN KO ISLAM NAGOKANO PROGOROD KO MGA GINAWANYO O ANDATAMAN I PANAGONTAMANYO NAGO BABAYAIYO KO ALLAH NAGO SO AGAMANYAN... allaho akbar.

No comments:

Post a Comment