Sunday, December 25, 2011

SABAAD A OSAYAN KO KADADAG O IKHAWANOL MUSLEMOON


BY: MUHD RAYYAN


isa ko mga groupo o mga muslem a mabblag so panarimaiyan agoso panagontamanyan ko okit a kinirapasn o nabe s a w. ko islam na so garoup "AL-IKHWA'NOL MOSLEMOONA" or "MUSLEM BROTHERHOOD" gyangkai a groupo na aya mithaoongon nasi shaikh hasan al banna a taga egypt:


1-aya okityan ko simba na soffy al hasa'fy, a ron skanyan miyazinanad ipoon ko kai...toiyan, siianan matatago ko kitabyan a mozakira'tol daawa wal da'iya pitharoiyan a:(وأصبحت الإخوان الحصافية بدمنهور وواظبت على الحضرة في مسجد التوبة في كل ليلة ثم قال: و حضر الشيخ عبد الوهاب المجير في الطريقة الحصافية وتلقيت الحصافية الشاذلية عنه و آذنني بأورادها ووظائفها page(27),siipn ko page(25-26) siipn ko p:(28) ago(32) na inosayanyanon a tantonyan a kitataalok ko kababaloy a suffy,,,,, ago sii ko majmoo rasa'ail na myatharoiyanompn anan sii matatago ko mukaddima angkanan a kitab.



2-aya aqeedanyan ko MGA NGARAN O ALLAH nago so MGA SIFATIYAN na "MUFAWWIDA AL-LA'ADRIYA" aya tindgyan na ibarat o iiza akawn o antonaani maana o YAD go AYN ago WAJH a tyangkd anan o allah a mga sifatyan na tigyan a diyakn anan katawan ka sobo so allah i matao ko maana anan, sa ayapn a rataon sa ginawa na iphagangkobyan ko mga salaf a sirangkon na mga"MUFAWWIDA AL-LA'ADRIYA" sirangkon sii ko mga maana so sifat o allah, na gyanan na di bnar ka so langon a mga kitab a mga SALAF na aya diiran ITAFWED na so KAYFIYYA: ropaanyan odi na kapakmbbtadyan ka ayabo a dii tharoon o mga SALAF n a so sifat a LIMA na tigiran a LIMA A DOMADAIT KO KALA O ALLAH NAGO KAPOROIYAN sa di maphakada nago di miphanolagid nago di miphanaginda nago di khiropa, na so maananyan na marayag.
giyangkai a kababaloynyan a MOFAWWIDA BEL MA'ANA na sii matatago ko kitabyan a majmoorasa'al, rasa'ilol aqa'id page:(330). gyanan so sabaad ko mipantagon ko kadadagiyan ko okit o iba'da agoso panarima ko asmaollahe wasifa'tihi.


mga pagariya knaba a ya amisaya kapagaloya na ba babaya sa kaphphaawingi ko mga tao odi na mga groupo a adn panizakaynyan sa kapaapas o pagtaw ka gyanan na daabaon khakwa a gona ka bakaondn khadosa,,, aya matataan na gagawami aya ko pagtaw sa katoona iran ko bnar,, nago gagawami mambo aya ko taw a miyakathaong sa groupo a madadag ka badi kalokalo na kaalangan so mga taw a khibologon nago makathanod o mga taw a minibologondn na matorosiran ko bnar na myakalipowas sa kasiksaan angkoto a taw a mykathaong sa rebat pamikiran na minisabap rkami a kyapakalipwasyanon...
na giyanan mga pagariya i phmbtowan sa muslem a iya awida akalyan so langon o mga pagarinyan sa katoonairan ko kamapyaaniran sa dunya nago sa akhirat, phkhababayaanyan siran sa lagid o iphkhababayaiyan sa ginawanyn, go mababaloy skanyan a pagalongan a khailayron o phagarinyan so mambobontalyan. pitharo o rasol s a w:
لايؤمن أحدكم حتى يحب لاخيه ما يحب لنفسه)..وقال:(المسلم مرآة اخيه )



madakl so kailangan a madiscusya ko mga pd a galbk a kapakasisilaynyan ko AHLU SUNNA WAL JAMAA na naino ka phzompatantanobo inshaallh.....
tanodinyo a gyangkai a groupo na matag badn isa ko mga groupo A makasisilay so inibtayan a pagokitan ko DAAWA ISLAMIYA sa myablagyan so okit o mga AHLU SUNNA WAL JAMAA a inigoris o rasolollah ko mga sahabanyan a pagokitan..

No comments:

Post a Comment