Sunday, December 25, 2011

SO KATHABLIGH BY: ADMINS


SO KATHABLIGH BY: ADMINS


Mga katharo a Manonompang ko mga Tabligh:


(So tindg o Agama maka pantag kiran)

______________________________


so Tabligh na bid'ah... aya than0dan tanu r0n na apya i kaBarasimbA o taw gopho0n diingGalbk sa bid'ah na diwn phakangGay a g0na so kaBarasimbA niyan, pitharo o Rasul0llah "saw" : pananggiLai nyo so lang0n a phangibAgo ka bid'ah, na s0 lang0n a bid'ah na kadadag, na so lang0n o kadadag na ...sa Naraka...
pitharo o imam Ahmad Rahimah0llah: so bArad0sa a ahlu sunnah na awliya o Allah, na so bArasimba a diingGalbk sa bid'ah na rid0ay o Allah...




ant0nai okit a kakhat'ndoangka a so taw odi na so grupo na bid'ah?





> bAsta a mad'n skiyan sa USOL yan a pimbAgo...

so agama tanu a ISLAM na aya us0l yan na so lima r0k0n a islam, n'm r0k0n a iman! na didn khapakay a mbAbAg0wan sa salakaw a us0l...





na so kiyatha0nga i Muhd. Ilyas ko tAbligh na aya Usol a pyakaphas0dan yan0n na pat timan:

1. Alsahrawardiyyah
2. Alqadariyyah
3. AlnaqshaBandiyya
4. Aljishtiyyah



gya pat anan timan na lang0n us0l a Sofi na so mga s0fi na sAbAp ko kadakLiran i mga bid'ah na mimbAloy cran a mga kaper.

na so mga ul0wan a tAbligh na gya pat anan timan i diiran shasapaiyan a 0kitiran, ( bay'ah ).

example: pd a gAlbk a Jishtiyyah na oman jUm'ah na psh0ng so taw ko mga Kuba na r0n dii mag dhikr na mapasad na pshAmbAyang r0o, na knAba matag bid'ah ka kapanak0to!

> so pman so iphlalakawiran sa d0niya a n'm a sipat na so kya bAloyayran0n na gy0tobo i us0l o da'wa iran na mimbAloy a bid'ah! gy0to i sAbAp a so grupo a tAbligh na grupo a bid'ah...

______________________________


apya i kApya i nyat o taw o maribAt so 0kit a pag0kitan yan na da lalaw o niyat yan... so simbA ko Allah na d0wa a sArat a katharimAawn o Allah:
1. ikhlas
2. so kapaka ay0n yan ko kiningGolalan'n0n o Nabi "saw"

______________________________


pitharo o isa ko mga tAbi'in:
dingka pkhawan'n, dingka ph'mbok0on a kayto o mga taw a kh'k'pit ko titho a t0r0an, go dika khabimbAn ko kadakL o miyadadag. ( s’mbag aya o kiya tharoa iran sa opama ka ribat so tabligh na ino phakalawlad? )
na tigakn a samawto na knaba mambo ribat so mga Shi’ah kay miyakalawlad siran?

______________________________


so kath0nt0ta ko agAma na WAJIB!

so kanda'wa na WAJIB ko myaknal yan so agama!

so sanawi, k0lya! madrasa na mga wasila anan "way" a kak0waA ko ilmu a gy0to i HADAP!

Na sa FIQH, sa ISLAM, na sa k0k0man o HADAP na k0k0man o WASILAH,,,
ما لا يتم الواجب إلا به فهو واجب
o so wajib na di mip'ngGolalan in0nta bo ko shayi na wajib pn a shayi oto asar a nAbA haram...

na so 3 days na wasila mamb0, naBa marata, na kay so hadap i marata ka bid'ah so 6 p0ints!

ikad0wa, dingka khik0mper so 6 p0ints ko sanawi k0liya, ka matag wasila so madrasa na aya hadap na kasab0tan so agama! na so 6 p0ints na USOL! na pitharo o Agama a aya kap'mbAloy o taw a bid'ah na o mbAgo sa USOL yan a aya nyan khdg'n... pangninta a kyasAb0tan y0.


______________________________


Rayan Hakem:
Slm alykm w w. Mga pagarekolay gyangkanan a pagaritan0 asi abo hazim na mulaged kami sa tindg relaikami o pagari ami o masakit a kaphphakatana o katharo ami ka aya mataan a sabap a kaphphakasaket o katharoami na sabap ko makangnangnakamidn a kasabotan o mga pagariami a phkhaba2yaanyan so islam o an2naa i bnar ago untol ka anyan minggolalan so mga s0g0an o allah sa makakkdg ko lalan a mathitho sa aya iphkhababayami ko mga pagariyami naso lagid o iphkhaba2yaami sa ginawami a gyanan so kato2kawiami ko bnar na katokawan mambo o mga pagariami na minggolalaneran ka an maisaisa so pagtaw ko mapya...

9 comments:

  1. Salam balasankanoron O ALLAH!! khapakai a makaiza sa giya POST IYO??

    ReplyDelete
  2. Masakit bus angkai a manggugulawla tanu ka amay ka bagiyanan na madakul a myadadag a ped ko mga tao a maka niniat sa paganad udi na pag-agama na sabap ko kaito e knal ko agama ka da paganad na myadilikado. lomindong tanu ko ALLAH sa badi maparo mga pagarikulay mga kakako ko agama a gyangkai a datar aya na pagusaynyu ko mga kutabul jum'ah igira a mapaparu ko wasyat iyo.

    ReplyDelete
  3. Ino dii pamagosaya ka kailangan a katokawan o mga Tao ka an siran di khadadag...

    Aba abdallah antonai pakaisha aka? balasangkano o Allah.

    ReplyDelete
  4. ino kha -bid-ah ati miyaaloy o nabi a
    saden sa tao a Merosay sa LANLAN ko ALLAH na o kapantagi ron a kapatay na Phakasold ko sorga o allah
    na opama na bid-ah pen giyakanan dii ami dii pangosyaten?

    ReplyDelete
  5. panambligh kano badn o di na 40days kano na pamagosaya niyo rkami Mga Loks AKn Ago MGa PAgari akn?

    ReplyDelete
  6. Ino pama ka bidaa so 6 points? Ino to pama? Baso madadalm ko 6 points na ba makasosopak ko agama ? Odi na da mataro o nabi gyanan a myaaloy sa 6 points? Antaonaa bs e madadalm ko 6 points?

    ReplyDelete
  7. Ino man ari ibubugay o mga loks sa tablig so kandaawa sa num a sifat ka para di paka liyo so di matao.. maana knaba olama.. inoto???? Para di makaptaro sa saraga saragal akal.. knba aya bo a kinowa a usol ko kandaawa na num a sifat bo... . Aya osto pagariya na dinga sasabotun so tablig .. ka mimbaloy ka badn a soroyan!!!! Ago myangangkob kapn!!! Sa knaba genan e ipamangdaw rkami sa ka tablig.. tomo aki a tablig ka badn ka angka kasasaboti!!! Dowanean ka.. apya so bidaat na dangka pun sabota!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  8. Gya myag post saya na adn a sakit iyan sa otuk!!!! Di nean sasabotun e ptaroon iyan ko mga tablig... da nean sabota ... dowanean... pamangniin tano badn sa torowa skanean o ALLAH.... ka lagid o dimbaloy a talung so tao gi nean di taroon so di bnar!!!!

    ReplyDelete