Sunday, December 25, 2011

SO KARATA O KAPAKA SIIG BY: MUHD RAYYAN


SO KARATA O KAPAKA SIIG BY: MUHD RAYYAN

Besmellah

isa a paniyakit o poso a kailangan so kapananggilairon o muslem na so KASIIG,
aya phmbtowan sa kasiig na so kandidingandinganangka sa mada angkoto a mapya a matatago ko pagaringka a muslem, na ska i makakowaon!!!..

pitharo o rasolollah saw": {إِيَّاكُمْ وَالْحَسَدَ , فَإِنَّ الْحَسَدَ يَأْكُلُ الْحَسَنَاتِ كَمَا تَأْكُلُ النَّارُ الْحَطَبَ} maana pananggilainyo so kapakasiig ka mataan aso kapaka siig na phkhnyan so mga pipiya a amal sa datar o kaphkhana o apoy ko makadg a itagon..

Ogaid na adn a phmbtowan sa basaarab sa " GIBTA" gyanan so kapanganganayo o muslem ko obabo skanyan phakakowa sa kamapyaan a datar o mapya a matatago ko pagarinyan, na kanabanya aarapa a mada ko pagarinyan angkoto a kamapyaanyan.. maana: maplilingayoiyan a makakowa sa kamapyaan sa datar o pagarinyan na iphakapyapya a ginawanyan a palayasirandn makokowa a mapya.. na daanan makasold ko kapakasiig.. aya mataan na isosogopn anan o islam..

note: 

aya kalilid na so makasiig na dipn diimbaloy a makatipo sa mapayag!!!

-- pangninta ko allah a ilidastanonyan langon ko kapakasiig a aya ondasyan na kapakatipo... Allahomma a'meen...

No comments:

Post a Comment