Sunday, December 25, 2011

SO KATOKAWINGKA KO SOGO-AN O ALLAH BY: MUHD RAYYAN


SO KATOKAWINGKA KO SOGO-AN O ALLAH BY: MUHD RAYYAN


PAKAISHA:

ANTONAI WAJIB KO MANOSYA SII KO KATOKAWI NIYAN KO SOGOAN O ALLAH?


S'MBAG: 

__ Adn a pito a lakadan a kailangan o Muslem sii ko kiraoton odi sii ko katokawinyan ko sogoan o allah :



1) so katokawi na go kaknala sangkoto a isosogo o allah: so allah sw" na pitharo iyan: { kanalangka a mataan a daa kadnan a inonta so allah }. suratol muhammad (19). sii sangkai a ayat na inisogo o allah sw" sii ko nabi saw" so kapangnalyan nagobo so simba ko allah sw. aya sabap anan mga pagari akn ko islam na kagiya mataan aso kaignorantii sii ko pantag ko AQEEDA na dii imbagay a logar sii ko mga tao, madakl a mga ayat sa qur'an a iniropanyan a mataan a madakl sii ko mga taw a myanga oona aya sabap a kyadadag iran na sabap ko dairan kapangnal ka sadn sa olaola o mga luks iran na ayairandn itataros na dairandn oto pangnala o ino rebat oto antawaa ka korek!!

2) so kababayai o muslem sangkoto a sogoan o allah a kyatokawanyan: aya sabap aya na so shay a di khababayaan o manosya na mawatan sa di patot obaron miramig so managontamanyan, so rasolollah saw" na pitharo iyan: { da makomplito so paratiyaya o isarkano taman sa di maskababayaan akonyan adiso wataiyan ago so mga luksyan agoso kalawangowan o mga taw } al-hadits. so babaya ko rasolollah na aya katantonyan naso kababayai ko nganin a minitalingomanyan a mga sogoan na go so kikagowadn ko nganin a inisaparyan!!

3) so kitangkdnyanon sa ipnggolalanyan angkoto a sogoan o allah a kyatokawanyan: kaso kitangdn ka ko shay sa ipnggolalan ka na siidn ramig ko miphnggolalan ka oto, na aya kapya anan na ibarat o dingka minggolalan sa kyaalangangka a bapya antonaadn a pangalang na sabap sangko to a AZM ka kitatangkdn kawn nambalasangkaowdn o allah sa datar obangka mininggolalan..

4) sii ko oryan angkanan a kinitangkdn kawn sa panggalbknka angkoto a sogoan o allah sw" na ipnggolalan ka sa sadn sa diyangka a bangkaon khagaga: na siiko kinggolalanunun kasan na mayatangkdn a mininggolalan ka so sogaan o allah.

5) so kabaloy angkoto a kanggalbangka ko sogoan o allah a makaokit sa ikhlas ago makaayon ko kininggolalanunon o rasolollah saw" ago mga sahaba: pitharo o allah sa qur'an: { daa inisogo kiran inonta so kasimbaa iran ko allah sa magi ikhlas siran a tomithithosiraon..} al-bayna (5). go pitharo o rasolollah saw" :{ sa taw anggalbk sa galbk a knabaami oto isosogo na pag-ndod oto rkanyan " maana di khatarima apyapn oto mapya ko kaiilayanyanon }.

6) so kapananggilai ko mga galbk a mga rarata a phakaantiyor sangkoto a pinggalbkyan a mapya a sogoan o allah aw": na madakl anan i barangan, datar o kapakasiig, pitharo o rasolollah saw" : { pananggilainyo so kapakasiig ka mataan a so kapakasiig na phkhnyan so amal a mapya sa datar o kaphraraba o apoy ko makadg a itagon} al-hadits. isapn a pinaka marataon naso kapanakoto, pitharo o allah siiko rasolollah saw" : { opama ka panakotoka ya muhammad na mailangdn man so pinggalbk ka a mapya na go mabaloy kadn a pd ko myangalologi }. soratol zomar (65).

7) siiko oriyan angkanan mga lakadan a pinggolaolangka ko sogoan rka o allah na, aya pina last a step ka na kailangan na matatap ka sangkoto a mapya a galbk a ininggolalanka a soasoat ko allah sw", na aya kasangkapan san o muslem naso lalayon a diinyan kapangnya ko allah sa matatap skanyan ko simba ko allah nago so babaya ko onot rkanyan a allah..

wslm alykm w w... ^_^

No comments:

Post a Comment