Monday, December 26, 2011

THOTHOL A PANDO-AN SII-KO MGA BAE, BY: MUHD RAYYAN



Gyangkai a thothol na pyanotho o allah sii sa qur'an ogaid na da makatana, na aya miyanotholon sa pyakatanaiyan phyapya naso ibn abbas radiyallah anho !!!

Sii-ko myaona a masa na adn a sakataw a wali " tanto a malai simba sii ko allah" so tig o mga muranaw a " awliya " :)

na si akioto na sabap ko kalangkoto a simbanyan ko allah na biganskanyan o allah sa tlo a pangni a tatarimaan !.

na so kyatokawiron angkoto a karomanyan a BAE na tegyan A rentangi o ginawako na badi khapakay a mamangi ako sa gyanan a pangninka sa satimambo? 

na sabap sangkoto a kaphkhababayai angkoto a datu sangkoto a darodopa iyan na tegyan oway ibgayakn rka so satimanon ! na antonai kabayaaka a pangnin akn ko allah a para rkabo !!!

na teg angkoto a BAE a pangniyangka ko allah a mabaloy ako a pinaka mataid a bae sangkai a ingdtano?

na myamimikiran angkoto a datu na myapirayan a mapya mambo ka an pagoman oman so kapya a kaphkhailayaknon ! na pyamangninyan ko allah a mabaloy angkoto a bae a skanyan i pinaka mataid a bae sangkoto a ingdiran na tiyarima o allah so pangninyan !!

aya masikaw ron sa ginawa na kagiya na so malonyan khiphkhibolog na dii magalong angkoto a bae na tanto skanyan a mataid na dingilanyan si darodopa iyan a datu na aya phkhagdamyan sa ginawanyan na disiran daita ka kanaba mataid a tano so datu, na aya miy oala-ola na inawaan angkoto a bae so karomanyan ago so mga watairan na myangiloba sa datu a phakatingkion sa kataid :(

na so gyatonyan na tantodn a myarata a ginawa o ankoto WALI " awliya" na danyandn oto matigr na pyamangniniya ko allah a sabap sangkoto a pinggola-ola i karomanyan sa kiyaawainyan kiran agoso mga watairan na baloyn skanyan o allah a ASO a badn phphakagbo. :(

naso aya masowa na mimbaloy angkoto a babay a ASO a badn phphakagbo, na lomiyangkapdn ko magingid so kyambaloynyan a ASO A BADN PHPHAKAGBO!!

na ayapman a myatampar na so mga wata iran a dwakataw !!

tegeran a maami na dikamidn phkharaw phliyo !! :(

na teg ankoto a amairan a 'awliya" a angkainoto, antonai awida akalyo?

na tegiran a diyami khatangkaan so dii tharoon angkai a mga taw :(

na tgyan a angkaino ka antonaa i diiran dii tharoon?

na tigiran a diiran dii tharoon a sokon so amaami na "awliya" a malai simba ko allah na so inaami na ASO A BADN PHPHAKAGBO :( na amaami na baami dii maangin a pangnin ka ko allah so andang a dii kapagoyag-oyag i ina na mikasoy ?

na minibgay kiran o amairan angkoto a pangni iran...

na myalngan mambo so tlo-timan a pangni a tatarimaan ka langon myataman sangkoto a bae sabap ko danyan kapamimikirana ko kharandangan o pangninyan ki karomanyan. :(

na simambo si akioto na dadn pamimikiran na sabap ko so tig tano a MAHAL YAN si karomanyan na danya pakapamagologaa i maphnggolola ophoonyan roo pangonoti si karomanyan a BAE.

Aya ngaran angkoto a bae na si (BASSO'S). A pd ko mbawataan o Izra'el.

MGA PAGARI AKN A KHIPAKATATAYAAN, AGOSO MGA BABAYA AKN A MGA TATAID NA SKANODN I KWASAN SA THOMA SANGKANAN A THOTHOL TANO.

wslm slym w w.

No comments:

Post a Comment