Monday, December 26, 2011

HADITS A TANTO A MALAI KIPANTAG SO DALMIYAN BY: MUHD RAYYAN



pitharo o rasolollah saw" : { baakn rkano phanothola so galbk a mas tarlbepn i pangkatan adiso kaphowasa na go khazambayang na go khazadqa !! ??

pitharo o mga sahaba : ankaino di ya rasolollah !!

tig o rasolollah saw" :[ so kampiyai nago kapasada ko paglt-ltan o mga taw " maana so kapasada koredo a maadn kondolonan o dowa muslem ", kagi mataan aso kabibinasa o paglt-ltan o mga muslem na kabinasaan anan, kapakadapanas} al-hadits.

tanodan a so dii kanggalbka ko kapangginawai o dowa a muslem, maana so kapasad sa rido na isaanan a pyakay ron o islam so katharo oka sa knaba bnar!!

ibarat na somiyongka ko sabala na aya myanug ka na langon a sinta na iphphamaninta iyan sangkoto a sabala nago so langon a mga pamagita na ayangakiran myanga anug NA sii ko kyapaka omangka ko sabala na teg ka kiran a mataan aki a gyangkoto a mga pagarinyo a miphapantagyo na tonganay siran a mararanon nago mararata a ginawanyairan sangkai a miyambtadyo ka pyanotholiran so kaphkhababayi iran rkano, nago diirangkodn man ari ini kabaya a giyangkai a katatago a awidaakal ko pagltanyo, na obakombo aki ini khakowa a marinaw a mikasoy so dii kanggiginawai ka so myanggolaola na mga okorankon aki oto a daa batanoron dorangi !!! na anday kanugasan o sabala na dii makakhalm sa katharo na go dii makapamimikiran.. na datar anan mambo so phtharoon ka ko sabala ^_^

_____________________________________

ogaid na aya soranga anan a tantodn a phkabinasa na so kazoroyan, a dii kapakapamagalataa sa katharo ko mga taw, na ayapn a kalilid na phkhaoman so diitharoon o mitharo, na gyanan na phphakabiyag sa apoy, nago phphakaondoy ko kakhakararangita, na palayadn anan myamakalala a dusa o tao a diiron nggalbk.

pangninta a so langon o mga pagari ami nago so mga babayami na siitano mapd sangkanan a paganay a mga taw a phkhapasad iran so di phnggiginawai na phkhailot iran so dii kazzlae!!!..

ya allah na lidasn kamingka ko babaya ko kazoroyan a goso langon a dataryan a aphaka antyor ko dii kangginawi o mga muslem.

Allahomma A'meen.....

No comments:

Post a Comment