Sunday, December 25, 2011

SO SHIRK NAGO SO KARATAIYAN BY: MUHD RAYYAN


SO SHIRK NAGO SO KARATAIYAN BY: MUHD RAYYAN




ANTONAA I PHMBTHOWAN SA KAPANAKOTO " SHERK" NAGO PIRA I CLASSINYAN GO ANTONAI KARATAIYAN?


SMBAG:

1- aya kapanakoto mga pagarikolay naso kakowa sa salakaw ko allah sa sakotowa odi na tompoka...

2- so kapanakoto na 2 classy :
__kapanakoto a mala: gyanan so opama konggolaolaa o muslem na myakaliyoskanyan dn ko islam. na dowapman anan kaclassy:

-- so kibgan ka ko salakaw ko allah so siibo mapapatot ko allah a mga simba.. 
lagid opma o kasombali sa soasoat ko mga tonong odi na shaitan, so kasojodi ko salakaw ko allah a diingka zoasoatn, pamangika ibarat sa tabang na siika dii pamangni sa tabang ko rasolollah saw' odi naso mga malaikat odi naso mga shaitan.. goso mga pd a mga simba a dapt na siibo oto mapapatot ko allah na pyaki khabnarka ko salakawron.

-- so kibganka ko salakaw ko allah ko mga galbk a sobo so allah i khikabnaron, lagid o galbk o mga shia sa diiranon katharoa sa so mga imamiran na siran i diinggiragiray ko phkhaolaola ko lyawaw o lopa.. siran i komakamal ko rezki. gosomambo so mga SUFIY sa diiranon katharoa sa so mga SHAIKHIRAN na siran i diinggiragiray ko donya nago siran i dii mririla sa dusa.

__ so kapanakoto a maito: gyanan so kapanakoto a igira a myanggalbk o muslem na da makaliyo ko islam ogaid na ophoon malalayon na iphakalyonyan ko islam.

aya ibarat anan naso : kazapa sa salakaw ko allah... goso kapaki ilailain ago kapakinugnugn.

3- aya karata o kapanakoton na sadn sa kapantagan a kapatay a pananakoto na didn prilaan o allah skanyan.{ إن الله لايغفر أن يشرك به و يغفر ما دون ذلك لمن يشاء } Maana: mataan a so allah na dinyan iprila so kipanakotonon nago ipirilaiyan so nganin a salakawsan siiko taw a kabayaiyan.

ikadwa na na sadn sa taw a manakoto na pagilangnon o allah so langon a myanggalbkyan a mapya, pitharo o allah : {لإن أشركت ليحبطنّ عملك ولتكوننّا من الخاسرين} Maana: ya muhammad na opama ko panakotoka na mantiyorman so mga galabk ka nago mabaloykadn a pd ko myanga lalapis.

No comments:

Post a Comment